Egyéni karakterek készítése!

UPDATED: 2012. február 16.

A hagyományoktól eltérően a mostani találkozón viszonylag szabad kezet kapnak a játékosok ami a karakter készítést illeti. Nincsen sok korlátozás, minden játékosoknak szóló forrás szabadon haználható, ami bármilyen kiadványban (pl: Dragon magazin) leírásra került. A tulajdonságokat pontelosztással kellene generálni (vagy a sztenderd sorozatok elosztásával). Backgroundok és Theme-ek használata nem preferált, hacsak nagyon-nagyon jól meg nem tudjátok indokolni, miért kell a karakternek.

7. szintü karaktereket várunk  minden kedves jelentkezőtől.

Szabályok a karakter felszerelésére vonatkozóan.

  • egy legfeljebb 8. szintű varázstárgy,
  • egy legfeljebb 7. szintű varázstárgy,
  • elkölthető további 1500 arany, amiből mágikus és nem-mágikus felszerelést is meg kell vásárolni, de:
    • a keretből legfeljebb 900 arany költhető egy tárgyra, és
    • a keretből szinttel rendelkező varázstárgyak közül legfeljebb 3 darabot lehet vásárolni (beleértve az elhasználódó tárgyakat, pl. italokat is).

A többi már csak rajtatok áll.

A kész karaktereket kérnénk eljuttatni hozzánk egy alapos átvilágításra: hosokhajnala@gmail.com . A  jóváhagyott karakterekről válasz e-mailban értesítünk.

Üdv!

15 Hozzászólás

  1. glowface says:

    Talán észrevettétek, kicsit szűkmarkúan bántunk a felszereléssel a DMG-s alapszabályokhoz képest. Az első próbajáték tapasztalata, hogy a 7. viszonylag magas szint már, ahol sok powerrel, a karakter sok részletével kell foglalkozni. Ráadásul a karakterek túlnyomó többsége erre az alkalomra született, nem megszokott karakter. Ezért a játék során mindneki hajlamos elnézni, elfelejteni powereket, opciókat – így arra gondoltunk, jobb, ha legalább felszerelésből nem kell hatféle képességet fejben tartani.

    Illetve a másik műhelytitok: hogy a harcokat pörgősebbé és gyorsabbá tegyük, és a kalandból minél több beleférjen egy délutánba, kicsit módosítani kell az ellenfelek felépítésén is. Akkor pedig nem baj, ha a karakterek erőszintjéből visszaveszünk kicsit.

  2. david4ever says:

    “Nincsenek korlátozások, minden forrás szabadon haználható ami bármilyen kiadványban (pl: Dragon magazin) leírásra került.”
    Monster Manual is?

  3. glowface says:

    david:
    Tégy egy próbát, megnézzük.

  4. david4ever says:

    Teszek :)
    Felmerult meg a backgroud/theme kerdes is…

  5. glowface says:

    Hmmm. Hát, a mintakaraktereknek nincsenek ilyen feles díszítései, de hát ha egyszer abban maradtunk, hogy bármit lehet, akkor gondolom, ez is belefér. Majd a srácokkal még átbeszéljük, de szerintem ezen már nem múlik.

  6. sika says:

    Üdv,

    A csapatom akikkel 4-et játszunk nem akarnak/tudnak versenyre jönni, viszont én kipróbálnám, nincs valami megoldás a magányos hero-k beintegrálására?

  7. glowface says:

    sika:
    Dehogynem. Játékosok jelentkezhetnek egyenként is, illetve töredék-csapatokat is szívesen fogadunk. A jelentkezőkből aztán kifinomult és tudományos módszerekkel állítunk össze csapatokat, és jelöljük ki hozzá a mesélőt. Szóval tessék bátra jelentkezni egyéni játékosként is! A reg.lapon van rá külön oldal is.

  8. tpetya8 says:

    Hali az lenne a kérdésem, hogy a kari generálásnál a 3 módszer közül melyik játszik az ability scorenál?

  9. glowface says:

    tpetya8: pontelosztás (vagy arrayt is allokálhatsz, ha nincs kedved számolni).
    Dobott tulajdonságokat most mellőznénk.

  10. glowface says:

    david:
    no, leegyeztettem a kérdéseket a HH3 Mesélői Tanáccsal, és nem nyert nagy népszerűséget az ötlet. Abban maradtunk, hogy amennyiben a background és theme nem képezi nagyon-nagyon egyértelműen a karakter koncepció részét, akkor aligha fog elfogadtatásra kerülni, mivelhogy settingből kiragadott önálló kalandról van szó, ahol nehezen értelmezhetőek az efféle stilisztikán alapuló stat-bónuszok.

    Illetve a Monster Manual ötletet se nagyon preferálták, de azért ha tényleg van valami nagyon király ötleted, amit nem lehet más fajból kihozni, akkor küldd el, megnézzük, de nem ígérek semmit előre.

    Most pedig megyek, és kiegészítem a karakteralkotási szabályokat.

  11. david4ever says:

    Oke, akkor ezeket mellozzuk.
    Legkozelebb vigyazzatok a mindent szabad kijelentesekkel! ;)

  12. azael says:

    Üdv!

    Az lenne a kérdésem, hogy az Alkimista tárgyak is “varázstárgynak” minősülnek a tárgy limit szempontjából? Vagyis a három db szinttel rendelkező tárgyba beleszámítanak-e az Alkimista cuccok? És a rituálék?

    Előre is köszi a választ

  13. glowface says:

    azael:
    izé… direkt sarokba akarsz szorítani minket, mi? De nem lehet, mert önkényes és egyben igazságos, salamoni döntéseinkről híresek vagyunk.
    Szóval: rituálék nem számítanak bele (meg alkimista receptek sem), de az alkimista tárgyak igen és a rituálé tekercsek igen.

    Amúgy hajrá mindenki, tessék jelentkezni mielőbb!

  14. tpetya8 says:

    Hali a powerek most, hogy vannak mert a könyv szerint 2,3,2,2 powerünk lehetne de a harcos mintakarinál nem ezt látom.

  15. glowface says:

    Helló tepetya:
    A mintakarakterek többsége az “Essentials” sorozat alapján készült, ezért pl. a harcos jellegű karaktereknek kevesebb választható extravagáns powerje van, hanem fix bónuszokkal és többször használatos, egyszerű powerekkel kompenzálták ezt. A törpe harcos pl. a Heroes of the Fallen Lands Fighter (Cavalier) verziója alapján készült. Úgy gondoltunk, mintakaraktert főleg a kevésbé gyakorlott játékosok fognak használni, ők meg örülnek majd az egy fokkal egyszerűbb karakterlapnak.

    Ha saját karaktert készítenél, temrészetesen a “klasszikus” DnD4 karakterek (PHB, PHB 2, PHB 3 kasztjai) a szokásos at-will/encounter/daily/utility powereket használhatják.

Válasz

Válasz