HH3 – befejezés és visszajelzések

Kelt - 2012 márc 11 - Általános, HH 3, Információk | 18 hozzászólás

Ennek is vége. Vagy két hónap előkészítő munkája után lezajlott a 3. Hősök Hajnala találkozó is! Hét csapatt küzdött meg a Mélység Legyőzhetetlen Piramisával, és a piramis, sajna, nevével ellentétben egyetlen icike-picike életet se tudott véglegesen elorozni, amiért igazán kár. Viszont hét (többé-kevésbé) győzedelmes, (többé-kevésbé) hősies banda élte túl a piramis rémségeit!

A modul, némi letisztázás után, várhatóan hamarosan felkerül az LFG.HU oldalára letölthető formátumban, így hős résztvevőink belekukkanthatnak, milyen szörnyűségekről maradtak még le, aki pedig nem tudott eljönni, megismerkedhet vele.

Addig is: kíváncsiak vagyunk, ti hogy éreztétek magatokat! Hogy tetszett a játék, a szervezés, a rendezvény, a mese, a mesélő, a játékostársak, és egyáltalán, az egész! Jó volt? Mi volt a kedvenc részetek? Mi nem tetszett? Mit csinálhattunk volna másként? Milyen más típusú események, rendezvények érdekelnének még titeket?

Tessék visszajelzéseket hagyni, akár itt commentként, akár az LFG.HU fórumokon (DnD 4. kiadás).  Így leszünk egyre jobbak és szebbek…

Még egyszer köszönjük, hogy eljöttetek, és találkozzunk legközelebb is!

18 Hozzászólás

  1. glowface says:

    Én a magam részéről remekül szórakoztam. A NECROTIC csapat kicsit buggyant, nem túl hősies karakterei remekül helytálltak, még ha némelyikük nevének megjegyzése meg is haladta szerény mesélői képességeimet.
    Szegény Drow felderítőjük kicsit megviselt lett a kaland végére, kcsit sokan csócsálták őt.
    Megsznek külön köszönet a modulért, előtte voltak fentartásaim, mennyire működik egy efféle dungeon-járós modul 4E alatt, de végül szerintem kiváló lett! Kár lett volna kihagyni.

  2. fywillan says:

    Nem igaz, hogy egyetlen életet sem sikerült véglegesen eloroznia! Legalább egy pockunk belepusztult a veremcsapdába. :P

    Na jó, akkor komolyan. Az egész PSYCHIC csapat nevében szeretném megköszönni a szervezőknek és mesélőnknek: nagyon élvezetes modul volt. Szeretném megköszönni továbbá a csapattársaimnak, akikkel élvezet volt együtt kalandozni.

    Ezen kívül poszthumusz kitüntetésben részesítenék minden pockot, aki a modul során azért áldozta életét, hogy felfedezhessük a Piramis rejtett veszedelmeit.

  3. jakirte_jak_cyr says:

    Üdv, szerintem a FIRE csapat remekül érezte magát. Hiányzott az összeszokottság, de jelentősen azért nem lehetett megérezni. A kaland érdekes volt, és nem a csapat volt lassú, hanem az idő kevés. Elbóklászgattam volna még. Lévén az első szintet teljesen felderítettük, úgy érzem, sikerült kerek egészként befejezni a kalandot és nem hagytunk félbe semmit.

    Javaslatokat élőben már elmondtam: világspecifikus kalandokat szívesen fogadok, sőt akár írásra is volna ötletem.

    Némileg bajom volt viszont a büfével. Apróság, de azt gondolom, hogy saját kaja beviteli tilalma mellett elvárható a teljes körű ellátás és többször megkaptam hogy “ezt még nem hozták” (még délután 3kor is) ill. “sajna ez már elfogyott” (már 5kor is). Mivel tudták, hogy 40 ember megy, legközelebb talán jobban felkészülnek, mert ez így inkább kellemetlen.

  4. godpower says:

    Nagyon szívesen látunk tőled kalandmodult, bár ez esetben a mesélést is be kell vállalnod.
    Mesélőként nagyon jól éreztem magam és tetszett a csapat is, akik nagyon jó fejek voltak.

    Üdv!

  5. Adamssohn says:

    A NECROTIC csapat Drow-jának játékosa már egész megszokta, hogy az ő karaktere gatyásodik le egy kaland során először, nem direkt, de mindig neki sikerül akkor is, amikor tőlünk mesél valaki. Legalább bebizonyosodott, hogy ez nem azért van, mert utálnánk. :D
    De itt is szeretném akkor megköszönni a szervezést és Glowface-nek a mesélést, egy hasonlatát ki is emelném, amin csapatunk mesélő tagjai egy kisebb hátast dobtak csodálatukban:
    “Mint egy mimózavirág, úgy záródik össze hasán a seb…” Elismerésünk! :)
    És ez a verseny újra meghozta a kedvem DnD 4. kiadáshoz, jól összerakott, élvezetes modul volt, gratula érte!
    És hát igen, a csapatunk elég rendhagyó volt, kicsit bugyuta, evil jellemük miatt különösebben nem hősies. De a mesélőnk jól kezelte a helyzetet, és legközelebb is szívesen jövünk, én részemről mesélést vállalnék legközelebb.

  6. godpower says:

    Nagyszerű lenne ha csatlakoznál a mesélői csapatunkhoz. Amennyiben továbbra is ennyien érdeklődnek rendezvényünk iránt, minden segítőkész emberre szükségünk van.

    Üdv!

  7. chomy says:

    Szeretném megköszönni a játékot a csapatomnak – szerencsére csak a nevünkben voltunk fagyosak (cold), hangulatban cseppet sem. A magam részéről, mesélőként remekül szórakoztam. :)

  8. hyperman25 says:

    Na igen, az a hasonlat tényleg nagyon ott volt!

    Habár ilyen költői képekkel nem tudok szolgálni, legközelebb én is bevállalom a mesélést, látva a rendezvény és a modul színvonalát.

  9. godpower says:

    Ez nagyon megtisztelő!

    Üdv!

  10. glowface says:

    Csak a teljesség kedvéért: Adamssohn játszótársunk részletes élménybeszámolója blogjáról – http://sarkanytle.blogspot.com/2012/03/hosok-hajnala-elmenybeszamolo.html

    Kösz mégegyszer! A mimóza-hasonlat elnyomott lírai énem nemvárt felszínretörése lehetett, azon dolgok egyik, amelyre nincsen magyarázat. :)

  11. david4ever says:

    A COLD csapat neveben mondhatom, nagyon jol ereztuk magunkat (mindenkit jegretettunk :D)! Ott leszunk legkozelebb is!
    Amit hianyoltunk az a tobb ido ill. a vegkifejlet/konkluzio/katarzis a kaland befejezesekent.

  12. godpower says:

    Sajnos a HH2 túl hosszúra sikeredet(ezt többen is kifejtették), ezért most poróbáltuk magunkat tartani a meghírdetett időkerethez.
    Hamarosan közzéteszünk egy kérdőívet és abban lehet majd ötletekkel bombázni.

    Üdv!

  13. Auri says:

    Jó játék volt, tele jó ötletekkel. Azonban érdemesebb lett volna néhány ötletet kivenni és egy végigjárható labirintust készíteni, mert így se füle, se farka történet jött ki a dologból.

  14. glowface says:

    Auri: kétségtelenül van benne valami. A játék tervezésekor az volt a gondolat, hogy most nem egy komplett történetet akarunk elmesélni, csak üljünk le, és élvezzük a DnD4-viszonylatban nem tipikus játékot. Akit érdekel a történet, majd meglesi később…

    Ettől függetlenül volt olyan csapat, akik azt hiszem, szinte minden helyszínre legalább belestek. Játéktempó kérdése. :)

    Tervbe volt véve, hogy a játékidő lejárta körül valami rövid, de epikus befejező jelenettel zárjuk a kalandot – pl a klasszikus “elkezd omlani/süllyedni a piramis, menekülni kell kifelé”, de ennél ravaszabb gondolatok is voltak. Az én csapatomnál sajna teljesen kihagytuk ezt a végén, mert mire észleltem, hogy jár le az idő, már ki is futottunk belőle.

    Mindentől függetlenül a felvetést értem, nyilván a történethez szokott játékosnak (mint pl én) valóban fura érzés csak úgy félbehagyni egy dungeont pár óra után, és nem felfedezni minden összefüggést. A Káosz…

  15. pp_lord says:

    Az én csapatomnál is ezt a kettőséget éreztem: jól szórakoztak, de klasszikus lezárás híján került egy kis üröm az örömbe.

  16. narmor says:

    Nálunk volt rendes befejezés. Mikor láttuk, hogy nemsoká lejár az időnk, s mert némelyik karakterünk már eléggé lestrapálódott, fogtuk magunkat és kijöttünk a dungeonből. Egy részünk a repülőszőnyegen, mások meg kötélen.

    Például nálam, aki lent marad a dungeonben, az meghal. Szóval nincs olyan, aki ne akarna feljönni, s így nincs soha félbehagyott játék. Az idővel gazdálkodni kell.

    Persze bennem nem él igény “történetek” iránt. Vagy ha úgy vesszük, itt a történet mi adtuk: egy csapat tapasztalt sírrabló leereszkedik egy betemetett piramisba, ahol kincsek várnak rájuk. Sok nehézség árán sikerül némi zsákmányt szerezniük, majd az őrült és ijesztő mélységet maguk mögött hagyván gazdagabb emberként távoznak.

    Nekem tényleg kerek egész volt.

  17. david4ever says:

    Nalunk semmi nem indokolta hogy kijojjunk a piramisbol. Az ido lejarta miatti osszeomlast pedig akkora metanak, tartom hogy az nem szamit igazi befejezesnek, megha meg is ertem az okat.
    Vegulis lehet futoversenyt rendezni idoalapon is, de a vilagban megis tavolsagra teszik. Az emberi lelek mar csak olyan hogy szereti atszakitani a celszalagot :)

  18. godpower says:

    Nálunk a piramis szépen elkezdett sülyedni, és végleg elnyelte a homoktenger.
    Egyébbként Narmor nagyon ráérzett arra mit is próbáltunk összehozni :-)

    Igyekszünk,igyekszünk és remélem hamarosan időben és történetben is sikerül olyat alkotni ami “mindenkinek” tetszik. Ezért is vagyunk hálásak minden kritikáért, mert okulni és fejlődni csak így tudunk.

    Üdv!

Válasz

Válasz