Választható hátterek: Leszámolás a Világ Tetején

Kelt - 2017 ápr 13 - Általános, HH Egyszeri Játék, Információk, Karakteralkotás | 0 hozzászólás

A nyugati birodalmakban lassacskán elismert kalandozóknak számítotok. Athos királyságában tisztelnek titeket, a király bőkezű támogatótok, számos szövetségesetek van. Athos királysága azonban veszélyben forog. Vérszomjas szomszédai készülnek a királyság lerohanására. A király bőkezű jutalmat és udvari rangot ajánlott nektek, ha segítetek megvédeni a királyságot!

Alig láttatok neki a szervezkedésnek, amikor nyomokra bukkantatok: az agresszorokat segítik az Éjsárkányok, ez a gyűlöletes csapat, akikkel átlagban szintenként egyszer összehoz titeket a balsors, de eddig mindig megszöktek előletek.

Az alábbi hátterek közül minden karakternek egyet kell választania. Egy csapatban egy hátteret csak egy játékos választhat. Az első négy háttér „kötelező”, vagyis mindenképpen választania kell őket valakinek. Ha négynél több játékos játszik az asztalnál, akkor a többi játékos szabadon válogathat a többi (5.-8.) lehetőség között.
Mindez azt is jelenti, hogy ahol nem egy egész asztaltársaság egybe jelentkezik, azoknál végleges döntést esetleg csak a játék előtt lehet majd hozni, hogy ki melyik hátteret kövesse. Azért tessék bátran válogatni!
Tessék észrevenni, hogy Athos királyságának vagy éppen a ti csapatotoknak a jelleméről, stílusáról nincs különösebb feltételezés a hátterek leírásában. Ha gondoljátok, lehettek kegyetlen zsarnok vagy őrült hadúr-király ügynökei, vagy éppen nemes lelkű lovagok – ez rátok van bízva.

1.       A mohó harcos

signet ringVargót évekkel ezelőtt ismerted meg, jóval a mostani társaid előtt. Egy egyszerű karaván-kísérő zsoldos megbízásban együtt dolgoztatok. Vargó nem volt egy kifinomult lélek. Erőszakos, nagyhangú harcos, aki élvezi az erejét, és szeret mindenben a legjobb lenni. A munka végeztével éjszakába nyúló italozással ünnepeltetek. És szerencsejátékkal.

Túl sokat ittál. Mind sokat ittatok. De ha kicsit is magadnál vagy, nem kockáztattad volna nagyapád pecsétgyűrűjét. De ittál, vesztésre álltál, és a végén feltetted tétnek a gyűrűt. És nyertél.

Vargó nem viselte jól a vereséget. Amikor a nyereményedet söpörted be az asztalról, hátulról fejbevágott, aztán a kardjával vesén szúrt. Harmadik ivócimborátokat, aki megpróbálta visszafogni Vargót, egyszerűen lefejezte. A nyereménnyel, és nagyapád gyűrűjével meglépett, amíg a padlón fetrengtél a sebesüléstől és az italtól tehetetlenül. A gyűrű elvesztése a te szégyened.

Hosszú idő telt el azóta, de nem adtad fel a küzdelmet. Tulajdonképpen a fő oka, hogy mostani társaidhoz csatlakoztál, hogy elkapd Vargót, aki azóta az Éjsárkányok bandájának lett tagja. A te családi gyűrűdet azóta is trófeaként a nyakában hordja, láttad többször is, amikor összecsaptatok. Vissza kell szerezned.

2.       A csábító tolvajlány

seduceA mostani kalandozó társaságotokba eredetileg ketten csatlakoztatok egyszerre: te, és ikerfivéred. Mindig is elválaszthatatlanok voltatok – nem csak testvérek, de legjobb barátok és bajtársak. Egymásra mindenben számíthattatok, kalandjaitok során jól kiegészítettétek egymást.

Fivéred az elmúlt hetekben valahogy kezdett eltávolodni tőled. Eleinte nem tudtad miért, de hamarosan kiderült: titkos szeretőjével töltött egyre több időt. Sajnos túl későn jöttél rá: a szerető nem más, mint Beyla, az Éjsárkányok tolvajlánya. A számító tiefling elcsábította testvéredet, és az ágyban apránként megtudott mindent a terveitekről, a palota védelméről, mindenről.

Mikor végül Beyla lelepleződött, bátyád őt választotta helyetted: az Éjsárkányokkal tartott. De Beylának már nem volt szüksége testvéredre. Fivéred kivágott szívű holttestét néhány nappal később találtátok meg egy útszéli árokban. Bosszút kell állnod érte.

3.       A kémkedő pap

spyingHalvar egy álnok kígyó, a fondorlatos Loki cselszövő papja. Most, mikor Athos királyságát próbáltátok védelmezni, Halvar egymaga sodorta végveszélybe a terveiteket.

A királyság védelmében személyesen a te feladatod volt a haditerv véglegesítése, és a hadititkok biztonságba helyezése. Halvar azonban álöltözetben beépült a királyi udvarba, és egy hét alatt ellopott mindent titkot a királyság védelméről, haderejéről, erődrendszeréről. Több száz oldalnyi feljegyzést szedett össze olyan részletekkel, melyek birtokában ellenségei hetek alatt elsöpörhetik az Athos királyságot.

Az utolsó pillanatban akadtál csak a pap nyomára, és utána eredtetek. Lecsaptatok az Éjsárkányok titkos tanyájára, de ismét megléptek előletek egy mágikus portálon keresztül a távoli keleti tartományokba. A feljegyzések most is Halvarnál vannak, és ha sikerül visszajutnia a nyugati birodalmakba, hogy eladja a megszerzett iratokat az Athos királyság ellenségeinek, vesztettetek. A királyság elbukhat, legnagyobb támogatótoknak vége, és a személyes becsületeden is súlyos csorba esik. Az iratokat meg kell semmisíteni.

4.       A kíméletlen varázslónő

romanceAthos királyának egyetlen gyermeke van, a trón örököse, atyja megbízható tanácsadója. A királyságban nagy népszerűségnek örvend, sokak szerint hamarosan atyjánál is tehetségesebb uralkodó válhat belőle. Ő egyben a te titkos szerelmed, akivel hónapok óta találkozgattok jól leplezett légyottokon.

Glasy Dorlan, az Éjsárkányok varázslója azonban utatokat állta. A hatalommániás, fél-elf varázslónő betört a királyi palotájába. Kémkedő társai kitűnően felkészítették: minden védelmet kikerülve a király gyermekének szobájába jutott. Varázstekercsről nagyerejű átkot olvasott rá, majd sietve távozott. Szerelmed azonnal álomba merült, melyből sehogyan nem sikerül felébreszteni. Az udvari papok arra jutottak: a varázslat semlegesítése meghaladja az athosiak hatalmát … hacsak meg nem szerzik a titkos jelszót, amellyel az átok megtörhető.

5.       Csorba a büszkeségen

honorTe magad személyesen adtad szavadat Athos királyának, hogy csapatotok győzelemre segíti a királyságot. De az Éjsárkányok ismét túljártak az eszeteken. Az örököst megátkozták, a hadititkokat kikémlelték, saját társatokat elcsábították és megölték. Ez szégyen, erre nincs jobb szó.

Ráadásul sokadjára akaszkodtok össze az Éjsárkányokkal, de mindig leráztak titeket. Sikamlós viperák ezek.

Benned tombol a düh, a sértett büszkeség. Meg kell mutatnod, egyszer és mindenkorra, hogy ti vagytok a jobbak. Hogy el tudjátok kapni ezeket a szemtelen korcsokat, és bebizonyítjátok az egész világnak: rátok lehet számítani!

6.       Anyagi probléma

greedyA többiek nem is tudják rólad, de van egy kis gondod. A korábbi zsákmányotokból rátok eső részt elköltötted, voltak bizonyos váratlan kiadásaid, költségeid… és most vannak bizonyos tartozásaid. Elég égetőek. És nagyon tetemesek.

Az Athos királya által felajánlott jutalomra nagy szükséged volna, erre most az Éjsárkányok mindent tönkretehetnek. A lehető leggyorsabban végezni kell velük, hogy a király bőkezű jutalmát legyen esélyetek megszerezni. És ha közben esetleg némi extrára sikerül találni, az se baj…

7.       Sorspróba

starry skyHiszel a Sors fontosságában. Az ember élete előre meg van írva, és a felettünk álló erők bizonyosan terelgetnek minket ilyen vagy olyan irányba. A te dolgod, hogy felelj a sors hívására, és szembe nézz végzeteddel.

Az Éjsárkányok a ti nemezisetek. Ősellenségetek. Túlságosan is sokszor kerültetek már szembe velük, és sosem tudtátok legyőzni őket. Ez most a végső Próbatétel lesz. Vagy ti… vagy ők. El kell kapnotok őket, és legyőzni őket. Beteljesíteni a sorsotokat. A végzet nem ad végtelen sok esélyt.

8.       Szabadságvágy

thrillEgy kicsit eleged van az egészből. Athos királyságából, a királyból, a kötelességből, a tennivalókból. És főleg az Éjsárkányokból. Szabadságra vágysz. Arra, hogy túl legyetek már ezen a melón, és nekiindulhass a végtelen láthatárnak, új tájakat, új csodákat, új kalandokat fedezhess fel.

Mindegy. Most már legalább látszik a fény az alagút végén. El kell kapni az Éjsárkányokat, és leszámolni velük végleg. Ha még egyszer előkerülnek, te sírva fakadsz, komolyan. Legyetek már túl ezeken az alakokon, és jöjjön végre valami új feladat!

Válasz

Válasz