Kedvcsináló a modulhoz!

Az első Hősök Hajnala találkozó hősei megmenthették egy falu lakosait egy szörnyű hadsereg pusztításától. A második találkozón egy bebörtönzött démon és egy hatalommániás varázsló által okozott katasztrófát háríthattak el. A harmadik találkozó alkalmával visszanyúlunk a játék gyökereihez, és egy marha nagy DUNGEON-t fedezhetnek fel a játékosok. Halálos, szürreális MEGA-dungeont, melynek minden szobája furcsa és titokzatos, teli ravasz stratégiát igénylő, kihívást jelentő helyzetekkel, csapdákkal, fura szörnyekkel, kinccsel, misztikus titkokkal!

Megragadjuk a 4. kiadás játékosairól kialakult sztereotípiákat, és élvezettel magunkhoz öleljük őket. Nem lesz színielőadás, túlbonyolított történet pár órába zsúfolva. Csak kirabolt sírkamrák és kalandozók gőzölgő hullái! S megpróbálunk valami nagyon nagy királyságot kihozni abból, ha van egy rakat ember, aki JÁTSZANI akar. Tehát jön a…

Hősök Hajnala 3: a Mélység Legyőzhetetlen Piramisa

Egy réges-régi, piramisra emlékeztető, ámde felettébb kicsiny fémváz bukkant fel a sivatag homokja alól egy vihar után, ami nyílást takar, s ez természetesen vonzza a kincsvadászokat. A labirintust teljes egészében felfedezni egy röpke délután aligha van idő, de a legrátermettebbek felfedhetik  a titkát.

Tudnivalók játékosoknak:

-          7. szintű karakterek. Minden könyv megengedett: lehet otthon tápolni, de akkor érdemes hozni több otthon kreált karaktert. A túléléshez nem elég az erős karakter– éber játékos is nélkülözhetetlen!

Kezdőknek ajánljuk az Essentials vonalat. Előregenerált karakterek állnak azok rendelkezésére, akik nem szeretnének elveszni a karakter generálás részleteiben.

-          Három területen keressük a legjobbakat.

1.: Legjobb kincsvadász! Magától értetődik, minél több aranyat begyűjteni.

2.: Legvéresebb csapat! Problémamegoldás előtt mindig dobtok kezdeményezőt? Szuper! A megölt szörnyek száma és veszélyessége csapatonként a fokmérő.

3.: Legjobb felfedezők! Egy D&D játékos tudja, a kincs és a hent másodlagos. A lényeg, hogy ne maradjon bezárt ajtó, megfejtetlen titok, ismeretlen szoba a labirintusban. Aki össze tudja rakni a titkot, az a nyerő.

-          Úgy készülj, hogy magára valamit is adó labirintusban nem lehet csak úgy pihenni. Büntetőpontokért azért elhagyhatod a halálos szobák világát: gyógyítani, levenni az átkot, visszanöveszteni az elvesztett testrészeket. Vagy felvenni egy új tagot a csapatba, mert az előzőnek leszakadt a feje, s a még mozgó hulla megfojtott két másik karaktert. (Túl sokat fecsegek…)

-          A modul természetesen nem (csak) harcból fog állni, de kellemetlen meglepetések várják azokat, akik a sztorizáshoz vagy a 4e „fair” hozzáállásához szokottak. Aki magára ránt mindent, s óvatlanul viselkedik, az ne sírjon, ha a karaktere meghal. Elvégre egy profi várépítő (vagy egy tapasztalt DM) tervezhet gyilkos meglepetéseket… hány török is halt meg a magyar kazamatákban? S igen, ha valami úgy tűnik, hogy halálos, akkor az nem d10+4-t fog sebezni, hanem levágja a kezed. Itt kipróbálhatod, milyen a halálos mese a 4. kiadás alatt!

Üdv!